Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 260 036 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
Kategorie

Na początek tygodnia...

poniedziałek, 25 maja 2009 8:53
Jestem, troszke opuściłem sie w pisaniu...

Jesli o robótkach mowa...
mam na ukończeniu, fiolet... wczoraj kończyłem, dodawałem to i tamto.
Na dzień dzisiejszy fiolet prezentuje sie tak:

Postaram sie w tygodniu skończyć.
Dzieje, powolutku, [bardzo powolutku] sweter dla mnie :D,
który miał byc kamizelką, potem golfem, i Bóg wie czym...
mam już cały tył, i 3/4 prawego przodu... toche opornie,
ale jakoś idzie, mam nadzieje, że podgonie toche....

    Dawno, dawno temu, kupiłem sztaluge malarską...
miałem różne pasje... sztuka, malowanie... prace manualne...
Robórki wyparły wszystko, sztaluga powędrowała do piwnicy...
    W weekend, wtargnąłem do piwnicy, sprawdzić, jak sie ma [albo sie nie ma] sztaluga...
no, co ja moge? była troszke zmasakrowana, brak kilku części, ślady farb. Prawdziwa impresja...
[a po za tym to było GOŁE drewno, nie zabezpieczone niczym...]
    Więc, żeby miec robote, na całe 2 dni , zabrałem sie za nią...
szybko przeleciałem kilka razy lakierem w kolorze machoniu i...
proszę... pasuje do wnetrza :D
Prezentuje sie tak:

na sztaludze wiszą kawałki swetra :D tak TEGO swetra.

Po za tym... wybrałem sie do pasmanterii...
wpadłem, bez konkretnego celu... patrze... nowa bawełna? może, lece do kasy z dwoma motkami...
patrze w domu... "Virginia" [tak, "Virginia" Aniluxu...] tylko, że... 50g. ehh...
ledwo wyrabiam, ten fiolet z "Virginii" a tu prosze...


Co do komentarzy:
KiwiKnitting:
Światło wyszło, radujmy sie :D
Lucyno: Nie od razu Rzym zbudowano :)...
Czarciku: ostatnio nagle spowolniłem... nie wiem, czym jest to spowodowane.. a o zdjęcia sie postaram :D
Hadaszo: A tam, tempo...
Kocurku:Dzięki, za miła wizyte, a tak w ogóle, to musze sie przyznac,
że ja równiez Twojego bloga podglądam :)

aha, Bardzo dziekuje, Pimposhce i Lucynie za nominowanie do zabawy.
Przepraszam, ale nie skorzystam ... może innym razem... czuje sie bardzo wyrózniony :)

Miłego tygodnia: Przemek
PS: Przperaszam, za wpis,wyszedł, taki bez ładu i składu.

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (8) | dodaj komentarz

Secret pal 4

wtorek, 19 maja 2009 17:29
:D Nareszcie... cierpliwie czekałem, i... mam , jest mój secret pal.

A na skład całej packi wchodzi:

6 Motków włóczki: "Elian Klasik" [kurde telepatia jakaś :)...]
Pudełko cukierków marcepanowych... [cudem dotrwały do sesji]
3 herbatki :) [cytrynowa, earl grey, waniliowa]
Pocztówka z...Myślenic
Włóczke miałem wykorzystać do dłuższej tuniki, z norweskimi wrabianymi wzorami...
(akurat miałem kupic SZARY ELIAN KLASIK :D...]
pewnie sie nie powstrzymam, i machne sweter dla siebie. KOLEJNY ...

Bardzo dziękuje za paczuszkę dla... Joanny z Myślenic sprawiłaś mi bardzo wielka niespodziankę.
Swoją droga, to jakoś ponuro sie zrobiło na bloogu, bo ciągle szarości...

Pozdrawiam: Przemek

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Poniedziałek...

poniedziałek, 18 maja 2009 18:04
Weekeand szybko minął...
Plany miałem wielkie... podgonić troche, fioletu,
skonczuć lewy przód "Surface" doprowazić do końca te nieszczęsne plecy...
i z dumą, moge sie pochwalić, że... podołałem... wszytsko zgodnie z planem zrealizowałem :)

Fiolet podgoniony,
Lewy przód skończony
Tył zakończony !

Pokazuje wszystko zobiorowo :D a właściwie to fragmenty...
pogoda nie za bardzo, więc tylko to zdjęcie nadawało sie do pokazania:

Żeby nie było, że juz odpuszczam... a, gdzie, dalej namięnie dzieje :)

W odpowiedzi na komentarze:
Persjanko: Ano sie rozbujałem, i nie zmierzam za szybko zwolić
Isiu: Dzieki :)
KiwiKnitting: Ok, wybaczam :D żeby nie było, kamizelka będzie swetrem, ale.. rozpinanym :D.
Prucie było, prucia nie ma... Stara historia :)  Surface będzie taki "zwykły" bez bąbli :D
moja impresja. Fiolet posuwa sie do przodu :) nie zaprzeczam.
Myszoptico: Ano dzieje kilka rzeczy naraz :D [a komu sie udaje,
jedną rzecz do końca doprowadzić?!] A fiolet.. jakos mnie "Pchnęło" w tę stronę.
Eve-Jank: Dziękuje

Pozdrawiam: Przemek


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (6) | dodaj komentarz

Wszystkiego po trochu

piątek, 15 maja 2009 16:57
Jestem... 
Jeśli myslicie, ze nic nie dzieje, to... jesteście w błędzie... dzieje, nałogowo...

Niedawno skończyłem plecy do swetra z poprzedniego wpisu [miała byc kamizelka],
co sie okazało?. ano to, że są... za małe... i do sprucia, ale spokojnie, juz to nadrabiam.
Tak sie prezentuje to na dzien dzisiejszy:

Z nudy zabrałem sie za coś typu "Surface" bedzie to raczej wariacja na temat...

Żeby nie było wczoraj zabrałem sie za dokończenie,
filetowej, ażurowej bluzki, trzeba kiedys skończyć.


W odpowiedzi na komentarze:

BarbaraToJa: Sweterek,s ie sprawdził,a  na "ludziu" tez nieźle sie prezentuje.
Czarciku: Aj, tam, szczególy... napisałem, że PRAWIE samo sie robi :D
co do prezentacji: postaram sie, jak bedzie ładna pogoda, bo teraz takie nie wiadomo co.
Eve~Jank: Sweter miał byc taki uniwersalny, i taki wyszedł :)
KiwiKnitting: Dzieki. Jak widac, z kamizelki zrobi sie sweter,
a szablon sam sie na mnie rzucił. Oj, tam... 3 dni... nie odwracaj kota ogonem z tymi cytatami :D,
przeciwko mnie?! ^^
Hadaszo: Miał być krawat... nie ma, bo... nie podobało mi sie...
było nie tak jak sobie zaplanowałem, nie po mojej mysli.
(więcej przyczyn w poprzednich wpisach o tutaj).

I tyle po mnie, wpis jakiś taki "nie mrawy" bo i pogoda, nie taka,
Pozdrawiam: Przemek

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (7) | dodaj komentarz

Sweter oraz cos w robocie.

piątek, 08 maja 2009 16:20
Jestem... tak troche zaniedbałem blooga, ale powracam.

Na tapecie miałem sweter dla siebie, który pierwotnie miał być z krawatem, potem z warkoczami, a wyszedł skromny, prosty...
Sweter skończyłem we wtorek, jest już po prezentacjach w miejscach publicznych :D, we wtorek-środa była marna pogoda, wiało, lało... więc... czemu nie wykorzystac tego...

tak sie prezentuje sweter:


Włóczka: "Czterdziestka" chyba ze 3 motki (?)
Z czego zostało na czapke, skarpety, lub szyjogrzej :Ditp.
Druty: "Addi" 4,5mm
Rękawy: Raglan, ściągacz.
Robiło sie naprawde szybko i przyjemnie :)
a na d
owód tego, ... zacząłem kamizelke dla siebie :)
tym razem z
"Chainette", będzie prosta, z dekoltem w "serek" :)
a jak będzie przyjemnie szło, to pomysle, o swetrze... jezcze kawał czasu...
Koncepcja sie może zawsze zmienić
Na dzień dzisiejszy robota wygląda tak:


a właśnie... mówiąc o zaczętych robótkach... miałem zaczęty kawałek bluzki z żabotem.
Ale nie szło mi, za gruba włóczka, i poprułem.

W odpowiedzi na Wasze komentarze:

Czarciku: Tempo tempem :) Addiki prawie same robią :D rehabilituj sie
KiwiKnitting: Z tą słownością to różnie bywa... wpis wisiał na włosku, ale jak obiecałem to... wypadało by....
Ano, równo, jak spod maszyny :) , "Czterdziestka" jest super... napewno ją wykorzystam...
Oj, myśle nad ym żabotem, ale "Tiftik" okazał sie byc za gruba włoczka na taki projekt, więc całosć idzie w odstawkę...
tak, to ciekawe...
Najpierw w modzie były:
*Pasy.
*potem krata
*nastepnie romby
*teraz żabot, bufiaste rękawy...czyzbyśmy sie cofali do baroku? :D
Persjanko: Dzieki za słowa otuchy :) może to i racja... ehh...
Marto: Noo, przez grzeczność nie zaprzecze... zaniedbałaś TROCHE bloga, jak dobrze widze to ostatni wpis z... LUTEGO!  koniecznie to nadrobić. :D Bloog faktycznie odmieniony :) tempo dziergania takie samo :D
Eve-Jank : prosze komentowałaś... masz sweter :)

to na tyle...
Pozdrawiam: Przemek

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (7) | dodaj komentarz

niedziela, 23 lipca 2017

Licznik odwiedzin:  77 431  

Kalendarz

« maj »
pn wt śr cz pt sb nd
    010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ulubione strony

O moim bloogu

:)

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl